Obsługa klienta

Czas dostawy

Szybka realizacja zamówienia to dla GLS obowiązek. Dlatego każde zamówienie przygotowujemy do wysyłki niezwłocznie po otrzymaniu płatności /w przypadku płatności przy odbiorze, po potwierdzeniu zamówienia/.

Korzystamy z usług:

  • firmy kurierskiej DHL Express, gwarantującej terminowość dostawy i bezpieczeństwo przesyłki.
  • Paczkomatów InPost, dla Klientów preferujących elastyczny czas odebrania zamówienia.

Zawsze można śledzić postęp realizacji zamówienia logując się na swoim koncie na stronie girlsloveshopping.pl w zakładce HISTORIA ZAMÓWIEŃ.

Czas dostawy to 1-2 dni robocze

Wysyłki ze sklepu GLS i dostawy odbywają się w dni robocze. Zamówienie opłacone (lub potwierdzone) do godziny 14:00 zostaje wysłane do Klienta jeszcze tego samego dnia. Darmowa dostawa wyłącznie na terenie Polski.

Szczegółowe informacje o czasie dostawy:

Na czas dostawy składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki
oraz czas doręczenia przesyłki przez firmę kurierską DHL Express / Paczkomaty InPost.

Przygotowanie do wysyłki rozpoczyna się po otrzymaniu płatności /w przypadku płatności przy odbiorze, po potwierdzeniu zamówienia/. Termin otrzymania płatności jest różny w zależności od wybranej formy płatności :

  1. Przelew Elektroniczny – otrzymujemy informacje o płatności natychmiast po dokonaniu przelewu.
  2. Karta Kredytowa – otrzymujemy informacje o płatności natychmiast po dokonaniu przelewu.
  3. PayPal – otrzymujemy informacje o płatności natychmiast po dokonaniu przez Ciebie przelewu.
  4. Przelew Tradycyjny - otrzymujemy informacje o płatności po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu, co najczęściej trwa 1 dzień.
  5. Przy odbiorze – otrzymujemy informacje o potwierdzeniu zamówienia natychmiast po kliknięciu linku w e-mailu wysłanym na adres zamawiającego po finalizacji zamówienia.

Po otrzymaniu płatności starannie zapakowana przesyłka zostaje przekazana kurierowi DHL / InPost.

  • Firma kurierska DHL Express dostarcza przesyłki w dni robocze w godzinach 9.00 – 19.00.
  • Firma kurierska InPost dostarcza przesyłki do paczkomatów w dni robocze. Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 3 dni kalendarzowe 24h.

Informacje o kosztach przesyłki w dziale Koszty wysyłki.

Masz inne pytania? Odpowiedzi znajdziesz w innym dziale Obsługi Klienta lub dziale FAQ, możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl

Jak zapłacić?

W GIRLS LOVE SHOPPING® Ty wybierasz sposób płatności za swoje zamówienie. Masz następujące możliwości:

Przelew elektroniczny lub karta kredytowa

Darmowa dostawa i szybka wysyłka

Rozliczenia transakcji KARTĄ KREDYTOWĄ i e-PRZELEWEM (przelew elektroniczny) przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay www.dotpay.pl

dotpay

Płatność odbywa się w końcowym etapie składania zamówienia. Po finalizacji zamówienia uruchomiona zostanie odpowiednia dla Twojego banku strona. Na niej znajdziesz szczegóły dotyczące przelewu. Dane dotyczące przelewu (odbiorca, kwota, tytuł przelewu) zostaną uzupełnione automatycznie.

O statusie płatności zarówno Klient jak i Sklep GLS informowany jest w ciągu kilku minut. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po autoryzacji wpłaty w systemie DOTPAY, co umożliwia szybka wysyłkę oraz darmową dostawę zamówienia.

W serwisie Dotpay można dokonać transakcji za pośrednictwem:

  1. przelewów transferowych:
  2. przelewy bankowe:
  3. karty kredytowe akceptowane przez PolCard i eCard (VISA, MasterCard, Diners Club i inne):

Więcej informacji na temat bezpieczeństwa płatności oraz firmy DOTPAY znajdziesz tutaj.

PayPal

Darmowa dostawa i szybka wysyłka

PayPal umożliwia szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie płatności online. Płatność odbywa się w końcowym etapie składania zamówienia. Po finalizacji zamówienia uruchomiona zostanie strona umożliwiająca zalogowanie się do systemu PayPal.

Na niej znajdziesz szczegóły dotyczące przelewu. Dane dotyczące przelewu (odbiorca, kwota, tytuł przelewu) zostaną uzupełnione automatycznie.

PayPal

O statusie płatności zarówno Klient jak i Sklep GLS informowany jest w ciągu kilku minut. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po autoryzacji wpłaty w systemie PayPal, co umożliwia szybka wysyłkę oraz darmową dostawę zamówienia.

W serwisie PayPal można dokonać transakcji za pośrednictwem kart kredytowych/debetowych (Maestro, Visa, MasterCard, American Express i Discover), przelewów bankowych oraz płatności z konta PayPal.

Więcej informacji na temat bezpieczeństwa płatności oraz firmy PayPal znajdziesz tutaj.

Przelew zwykły

Wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty

Płatność przelewem zwykłym pozwala na zapłatę w dowolnym terminie, lecz nie przekraczającym 5 dni od daty złożenia zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia na podany przez Kupującego adres e-mail zostaną wysłane dane do przelewu. Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym Sklepu GLS.

Przelewu należy dokonać na rachunek:

numer konta: 80 1030 0019 0109 8530 0037 1745
Citi Bank Handlowy S.A.

dane do przelewu:
GIRLS LOVE SHOPPING
ul. Augustyna Necla 4/16
81-377 Gdynia
tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia;

Przy odbiorze

Koszt dostawy 19,90 zł

Opłata za zamówienie dokonywana jest przy odbiorze przesyłki - płatność w formie gotówki przekazywana jest za pokwitowaniem kurierowi. Przy wyborze tej formy przesyłki zamówienie realizowane jest po potwierdzeniu zamówienia przez Klienta, wyrażonym kliknięciem w link otrzymany na adres e-mail. Koszt wysyłki, przy wyborze płatności przy odbiorze, wynosi 19,90 PLN.

Więcej informacji na temat bezpieczeństwa płatności  znajdziesz w dziale INFORMACJE: BEZPIECZEŃSTWO

Informacje o kosztach przesyłki w dziale Koszty wysyłki.

Masz inne pytania? Odpowiedzi znajdziesz w innym dziale Obsługi Klienta lub dziale FAQ, możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: pomoc@girlsloveshopping.pl

Koszty wysyłki

Dostawa zamówień w GIRLS LOVE SHOPPING® realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express lub Paczkomaty InPost. Sposób dostawy określa Klient w procesie składania zamówienia.

DHLPaczkomaty InPost

DARMOWA DOSTAWA realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost i dotyczy płatności: PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM, KARTĄ KREDYTOWĄ, PAYPAL lub PRZELEWEM ZWYKŁY.

W przypadku zamówienia realizowanego przez firmę kurierską DHL Express doliczany jest koszt dostawy w wysokości 15 PLN (cena zawiera podatek VAT).

W przypadku PŁATNOŚCI PRZY ODBIORZE, dostawa realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express, koszt dostawy niezależnie od ilości produktów czy wartości zamówienia, wynosi 19,90 PLN (cena zawiera podatek VAT).

Darmowa dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.

Wymiana

Wybrałaś zły rozmiar?

W GIRLS LOVE SHOPPING® w ciągu 14 dni możesz wymienić produkt na inny bez ponoszenia kosztu ponownej dostawy, również w wypadku wyboru płatności przy odbiorze. Koszty odesłania produktu do sklepu GLS, ponosi Klient.

Jak wymienić produkt ?

Chęć wymiany prosimy zgłosić na adres: wymiana@girlsloveshopping.pl. Można również skorzystać z następującego (KLIKNIJ TUTAJ) formularza WYMIANY. Powiadomienie i odesłanie produktu musi nastąpić do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Pamiętaj, że wymiana jest możliwa tylko w przypadku produktów które, zostaną odesłane w niezmienionym stanie i nie noszą śladów użytkowania.

Produkt należy odesłać na swój koszt wraz z:

  1. oryginałem dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT),
  2. oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu (pudełko w przypadku pasków, wkładki + welurowa koperta w przypadku rękawiczek),
  3. pisemnym wskazaniem produktu, który chcemy otrzymać w ramach wymiany;

na adres:
GIRLS LOVE SHOPPING
ul. Augustyna Necla 4/16
81-377 Gdynia

UWAGA! Sklep GLS nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Brak paragonu (bądź faktury) lub opakowania będzie powodem do nieuznania wymiany.

Po otrzymaniu przesyłki Biuro Obsługi Klienta GLS skontaktuję się z Tobą w sprawie wymiany produktu na inny przez Ciebie wskazany.

Ważne: Prawo wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w niezmienionym stanie, wyłącznie w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony, opakowanie jest integralną częścią towaru).

Pytania dotyczące wymiany prosimy kierować na adres: wymiana@girlsloveshopping.pl

Masz inne pytania? Odpowiedzi znajdziesz w innym dziale Obsługi Klienta lub dziale FAQ, możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: pomoc@girlsloveshopping.pl

Zwrot

W GIRLS LOVE SHOPPING® w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz dokonać zwrotu zamówionych produktów bez podania przyczyny. W wypadku, gdy otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest w nieodpowiednim rozmiarze posiadasz również możliwość WYMIANY.

Zwrot jest możliwy tylko w przypadku produktów które, zostaną odesłane w niezmienionym stanie , nie noszą śladów użytkowania i zostaną zwrócone wraz z oryginalnym opakowaniem.

Jak zwrócić produkt ?

Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy następuje poprzez pisemne oświadczenie, które musi nastąpić do 14 dni od otrzymania przesyłki oraz odesłanie towaru. Oświadczenie należy wysłać na adres email: zwrot@girlsloveshopping.pl lub dołączyć w formie papierowej do przesyłki z odsyłanym produktem. Można również skorzystać z następującego (KLIKNIJ TUTAJ) formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Produkt nienoszący śladów użytkowania należy odesłać na swój koszt, nie później niż w terminie 14 dni, wraz z:

  • oryginałem dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT),
  • w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu (pudełko / wkładki / welurowa koperta),
  • pisemnym oświadczeniem chęci zwrotu;
  • na adres:
    GIRLS LOVE SHOPPING
    ul. Augustyna Necla 4/16
    81-377 Gdynia

    UWAGA! Sklep GLS nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Brak paragonu (lub faktury) lub opakowania będzie powodem do nieuznania zwrotu.

    Po otrzymaniu przesyłki Biuro Obsługi Klienta GLS skontaktuję się z Tobą w celu ustalenia sposobu należności. Sklep GIRLS LOVE SHOPPING® dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych.

    Ważne: Prawo zwrotu dotyczy tylko towaru lub towarów będących w niezmienionym stanie, wyłącznie w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony, opakowanie jest integralną częścią towaru).

    W przypadku produktów zakupionych w promocji prosimy o zapoznanie się z regulaminem promocji, ponieważ może się zdarzyć, że produkt, z którego chcesz zrezygnować stanowi Pakiet z innym produktem, który chcesz zachować.

    Pytania dotyczące zwrotu prosimy kierować na adres email: zwrot@girlsloveshopping.pl

    Masz inne pytania, odpowiedzi znajdziesz w innym dziale Obsługi Klienta lub dziale FAQ, możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl

    Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] ZAMKNIJ